-->

تنزيل تطبيق Khwater خواطر (Android) free APK - خواطر


بتحب الشعر والأغاني والأفلام؟ هل بتدور على عبارات تعبر عن مشاعرك وأحاسيسك؟ هل بتحتاج إلى تطبيق يساعدك على كتابة خواطرك ومشاركتها مع الناس؟

لو الإجابة نعم، فأنت في المكان المناسب. أنا هنا عشان أقولك عن تطبيق رائع ومميز اسمه خواطر. تطبيق خواطر هو تطبيق مجاني وسهل الاستخدام يمكنك من اختيار عبارات شعر أو أغنية أو فيلم قديمة أو جديدة وتحويلها إلى خاطرة تناسب ذوقك ومزاجك.

تطبيق خواطر يحتوي على مكتبة ضخمة من العبارات المأخوذة من أشهر الشعراء والمغنيين والممثلين و الكتب في العالم العربي والأجنبي. تقدر تبحث عن العبارة اللي بتدور عليها بسهولة وسرعة عن طريق الكلمات الدالة أو الفئات أو الأسماء.

ولو مش لاقي العبارة اللي نفسك فيها، مفيش مشكلة. تطبيق خواطر بيسمحلك تكتب عبارتك بنفسك وتضيفها للمكتبة. ومش بس كده، تطبيق خواطر بيديك فرصة تشارك خواطرك مع الناس على مواقع التواصل الاجتماعي زي فيسبوك وتويتر وانستجرام وغيرها.

تطبيق خواطر هو تطبيق ممتع ومفيد وملهم لكل محبي الشعر والفن والإبداع. لو عايز تجربه، ما عليك إلا تنزله من متجر Amazon أو Uptodown او علي Google Play وتبدأ تستمتع بيه. ولو عجبك، ما تنساش تقول لأصحابك عنه وتشجعهم ينزلوه. تطبيق خواطر هو تطبيق بينور حياتك بالشعر والفن والخيال. جربه دلوقتي ومش هتندم.

Khwater - خواطر icon
 في تطبيق 'خواطر'! هنا ، هتلاقي مجموعة من أجمل العبارات
أحدث أقدم